Zabezpečení výuky žáků se sociálním, kulturním či jazykovým znevýhodněním
Vzdělávání žáků takto znevýhodněných se uskutečňuje formou integrace do běžných tříd. Škola věnuje těmto žákům specifickou péči, jsou respektovány potřeby žáka, je přihlíženo k aspektům sociálního, kulturního či jazykového znevýhodnění. Při výuce jsou uplatňovány metody, postupy a kompenzační pomůcky využívané při práci s žáky s poruchami učení, též při výuce cizích jazyků. Těmto žákům je poskytována individuální podpora, je využíváno služeb asistenta, který pomáhá při vlastní výuce a přípravě na výuku, při komunikaci se zákonnými zástupci těchto žáků. K výuce českého jazyka u dětí s odlišným mateřským jazykem (OMJ) je využíváno speciálních učebnic a pracovních sešitů pro cizince. V případě potřeby je na základě ped.diagnostiky vypracován vyrovnávací plán. Žáci s OMJ a jejich rodiče mají možnost využívat konzultací a poradenství školní psycholožky, výchovného poradce, speciálního pedagoga či logopeda.